joi, 1 septembrie 2011

Ionut Popa in Copou

Ionut Popa a revenit in dealul Copoului pentru a conduce antrenamentele echipei CS Municipal Studentesc Iasi - echipa care a rasarit in locul defunctei Poli Iasi sau ceva de genul asta. in loc sa se rezolve problemele pe care clubul Poli Iasi le are iata ca s-a ajuns la o formula care dupa parerea mea lasa de dorit. In fine asta e parerea mea.
Deci Ionut Popa a venit de la Mioveni de acolo plecand cam pe usa din dos dupa ce echipa sa nu a facut mare lucru . Drept dovada ca dupa ce a plecat el echipa a invins pe Gaz Metan Medias. A incercat Popa sa dea o explicatie sugubata insa sa fim seriosi, nu prea facea multi purici pe acolo.



"Deocamdată nu am stabilit nimic concret, am discutat cu Leo Grozavu şi cu primarul Nichita. Cred totuşi că această echipă poate promova, dacă nu credeam, nu mai avea rost să vin până aici, rămâneam acasă. Sper ca debutul meu să fie pozitiv, sâmbătă. Sper ca echipa să crească de la meci la meci şi să câştige fiecare meci, pentru a realiza obiectivul. Nu ştiu însă dacă voi putea sta pe bancă la partida de sâmbătă, pentru că sunt suspendat două etape. O etapă am stat, să văd dacă trebuie să mai stau una", a declarat Ionuţ Popa.

Popică a afirmat că îşi doreşte să fie respectat la Iaşi aşa cum şi el îi respectă pe ieşeni, iar publicul să fie adus la stadion de rezultatele bune ale echipei. "Îmi doresc să fiu sănătos, să fiu respectat la Iaşi aşa cum şi eu îi respect pe ieşeni. Şi acum am acasă un tablou de pe vremea când am fost antrenorul echipei în Liga I pe care scrie "Şi noi avem un rege, Ionuţ Popa". Respect publicul ieşean şi sper ca suporterii să vină la stadion atraşi de jocul echipei. Vreau ca echipa să joace bine şi să aducă suporterii la stadion", a spus Popa, care consideră că principalele contracandidate la promovare ale Iaşului sunt Delta Tulcea, Viitorul Constanţa şi Farul Constanţa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu