marți, 19 iulie 2011

Piscina Golden Stone

 Iata ca avenit vara si caldura ne face "zile fripte" la propriu. Ce e mai placut acum decat o balaceala in apa marii sau daca nu aveti posibilitatea a plecati acum la mare in apa din piscina. Asa ca va invitam pe 19 iulie la piscina GOLDEN STONE - Ciric Iasi unde va puteti racori  pe mixurile a patru dintre cei mai cunoscuti DJ ieseni, totul in ambianta cocktailurilor de la bar, incepand cu ora 16.

Cei patru DJ care ne vor incanta cu mixurile lor sunt:
DJ LUCIAN DOLTU,
DJ PADO,
DJ JOHN JUNIOR,
DJ MORPHEO.



ACCES: 20 LEI / PERSOANA
REZERVARI: 0734009655

2 comentarii:

Eu am adaugat link-ul dvs http://iasi365.com, pe blogul meu.As dori sa adaugati link-ul meu www.mariuscaramelea.wordpress.com, cu titlul POLITICA ÎN OGLINDA.

am fost la petrecere a fost super....

Trimiteți un comentariu